måndag 1 november 2010

min fina lägenhet, är så nöjd

Idag hade jag massa att göra på jobbet, äntligen, så mycket roligare då. Har även pyntat fikarummet, så mycket trevligare.

När jag kom hem var det nästa mäklare på besök, så himla kul, han hade med sig broschyren från när jag köpte lägenheten för 5 år sedan. Ska lägga upp bilder så får ni se skillnaden, man kan knappt tro att det är samma lägenhet. Han skulle ge mig ett besked i morgon,men det han sa rent spontant var samma som mäklaren i torsdags sa, känner mig så glad.

Ikväll ska jag inte göra mycket, mest njuta av att lägenheten är klar (ignorerar de tre ouppackade kartongerna) och titta på grey's och på sin höjd, om jag orkar gå till affären, baka lembasbröd.

Mitt fina fynd från ikea, pryder nu sideboarden i hallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar