lördag 6 november 2010

Bra start på helgen

I torsdags åkte jag på en liten shopping runda med Annzi, köpte massa nödvändiga saker som tvättmedel, tvål och sånt. Hittade även den perfekta granen till min lgh.

Åkte och hämtade Mickis runt 21.30, blandade lite drinkar och fixade oss. Målet var UTNarm släppet på V-dala. Vi kom dit rätt sent, men hade superkul, träffade på lite folk man inte sett på evigheter. Blev en sen kväll, tur att ja inte skulle jobba igår...

I går efter en härlig sovmorgon mötte jag upp Johanna, en av tjejerna jag bodde med i Norge för många år sedan. Sjukt kul att ses, har inte sett henne sen förra sommaren. Efter en god sallad så shoppade vi lite.

På eftermiddagen fick ja med mig Mickis till Sunnersta, hämtade de sista kartongerna, sedan lyckades vi spendera nästan tre timmar på IKEA, fick med mig lite nya skålar hem.

Kvällen spenderades som sagt med Malin och Mickis, en riktig myskväll. Åt tapas och kollade på en riktigt bra film, Flickan från ovan. Kan verkligen rekommendera den.

Lite fina bilder









Idag har jag haft en lugn och skön morgon. Malin åkte vid 10 tiden, så jag låg kvar i sängen och kollade lite serier och åt sedan en god frukost.

Nu ska jag iväg med Mickis, fixa lite av mina saker och sen hämta lite av hennes saker och flytta.

Ha en trevlig lördag i det fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar