söndag 21 november 2010

Dålig uppdatering

Har varit mycket denna vecka.

I onsdags så var jag först och storhandlade och sen ut och äta på restaurang. Blev grillbuffén på hyllan igen, mums.

I torsdags var det ikea som gällde, men självklart är det jag ska ha slut.

Fredags så var det After Work i gävle, så vi åkte direkt dit efter jobbet, först förfest hos en, där vi fixade oss och spelade lite wii. Åkte sedan till en lokal som vi bokat där vi åt god mat, drack vin och lekte lekar. Hade sån tur att jag fick skjuts till Örbyhus, så jag tog sista upptåget hem.

I går var jag först lite små sliten, sen var jag på stan och shoppa lite och sen gick jag och Mamma på Ett uppvaknade på konsertjuset, värmlands nationskör, var riktigt bra.

Nu sitter jag och äter frukost och ska snart åka och rida. Kommer ha grym träningsvär sen.

Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar