tisdag 2 november 2010

Bye bye fula utväxt

Har haft en bra dag på jobbet, direkt när jag kom hem mötte jag upp Annso. Ikväll skulle det äntligen ske, min fula utväxt skulle få lite ny färg.

Vi gjorde nog den snabbaste visiten någonsin till gränby för att köpa färg, hem, åt lite middag och myste i soffan innan vi satte igång och lekte frisörer. Jag gjorde folieslingor på Annso och hon fixade sedan min fula utväxt.

Nu har vi precis myst med tända ljus, en kopp te och finn crisp med ost och skinka.

Ska strax ge oss ut i ruskvädret och köra hem henne, är blött och kallt, riktigt skitväder ute.

I morgon ska jag bjuda över min pappa och hans fru på middag, de har inte fått se underverket än. Har inte helt bestämt vad ja ska bjuda på, men kycklingen ligger iallafall på upptining i kylen. De ska få äta lchf iallfall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar