söndag 25 april 2010

Äntligen sommardäck

Även lördagen bjöd på härligt väder. Invigde solstolen på balkongen, tog med mig en bok och satt där och njöt. På eftermiddagen när solen hade lämnat balkongen kom Mamma förbi med sommardäcken. Sofia följde med som sällskap när ja åkte och bytte däck. Passade på att handla medan bilen blev fixat, bra service. När vi kom tillbaka hem till mig fick ja lite hjälp med att mäta och bolla ideér. Har ritat en massa olika förslag på hur kök och sovrum ska se ut. Så svårt att bestämma mig. Men nu är jag nästan 100 på att ja ska renovera. Skulle hem till Mickis på kvällen, hade tänkt åka runt sju-åtta, men kom dit efter nio, fastnade lite med mina planer. Hade en supermysig kväll med lite rödvin, god ost, dipp och grönsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar