onsdag 28 april 2010

Middag hos mamma och lembasbröd bakning

Har haft en riktigt skön dag på jobbet, i morse var det nå strul så blev en lååång fika rast, inte helt fel. På projektledarmötet fick jag berätta om det ja ska göra, så nu känns det lite bättre, tror inte att de kommer hata mig för det.

När ja kom hem hann jag med ett avsnitt Gossip girl innan jag åkte hem för att äta. På vägen stannade jag på willys, skulle handla lite ingredienser till lembas brödet. Frågade personalen efter fiberhusk, han såg lite oförstående ut innan han sa att det har vi ej. Tror inte att hans ens visste vad det var för något. Fick bli lite krusakli och fibrex istället.

Mamma bjöd på kycklingfilé i ugn med gräddsås och broccoli, super gott, hade även lite bea till.
Har sån tur att mamma känner en snickare, så han ska komma och kolla på min lägenhet nästa vecka. Måste hinna bestämma köksdesignen till dess.

Efter maten bakade jag, gjorde eget mjöl i matberedaren. Det blev verkligen super lyckat.
Lembas bröden är en hit, smakade en liten blev och blev lycklig över att hittat ett bröd substitut.
Nu vet jag vad morgondagens frukost blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar