måndag 5 april 2010

Det snöar, vill ha tillbaka solen

Lördag kväll

En riktigt lyckat kväll. Efter vår mysiga middag kom Sofia hit. Jag lyckades dock bränna armen på locktången, gjorde riktigt ont. Fick första hjälpen av Sofia, lindade in den i en handduk med is ( som matchade mitt turkosa nagellack). Vi körde lite Buzz och singstar... stackars mina grannar. Tog sen taxi ner till flustret där vi hade riktigt kul, dansa o hängde lite med Jesper o hans vän. Stod i baren och skulle beställa, tänkte att jag skulle synda lite och unna mig en öl, men när det var min tur så blev det ett glas rött ändå. så totalt under kvällen drack jag 2 glas torrt rosé och 2 glas rött. Kunde ha varit värre. På väg hem gick vi förbi o handlade lite nattmat, jag valde så klart en kebabsallad med feta.

Jag med mitt fina bandage


Malin, Jennie o jag


Beviset att jag dricker rödvin



Malin, Jennie, jag o Sofia

Söndag

Vaknade av solen, härligt. Åt stekt ägg och kaffe till frukost, sen promenerade vi ner på stan. Var lite kyligt så vi kolla runt lite i affärerna som var öppna. Lunchen åt vi på max, provade deras low carb burgare och den fick mer än godkänt. Var dock lite kladdigt, men väldigt mumsig. Vissa passade även på att göra en favorit i repris, ta en liten power nap. Åkte sen och hyrde film, bröllopsfotografen och L.A Gigolo. Till filmen mumsade vi på grönsaker och dipp. Har gett mina vänner godisförbud så länge de umgås med mig. Den första filmen var sådär, hände inte så mycket och var lite jobbigt pinsam ibland. Film nummer två borde inte vara barntillåten, var massa naket Den fick godkänt av oss alla, slutet kunde dock ha varit bättre. Vi ville ha mer.


Malin


Måndag

Vakna av en pigg Malin, men hon gjorde frukost så hon är förlåten. Fick stekt ägg, stekt skinka och sallad. Det snöar ute, suck, Jag vill ha vår inte mera snö. Nu ska vi snart åka till gränby och se om det finns något fint. Synd att jag har köpförbud på kläder, men det finns mycket annat jag får köpa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar