tisdag 20 april 2010

En lugn och skön tisdag

På jobbet har det gått bra, höll i ett projekteringsmöte för första gången, var lite läskigt, men det gick bra. Gick en promenad på lunchen i det fina vädret och lekte lite psykolog åt Emil på rasten. På båda rasterna var det någon som bjöd på fika, men jag var duktig och klarade mig, kände mig inte speciellt sugen.
Bussfärden hem började bra, somnade ganska snabbt, men plötsligt stannade bussen och slog av motorn, vaknade med ett ryck och trodde jag hade försovit mig och vaknat på ändhållplatsen. Var inte ens i närheten av Uppsala, bussen hade stannat i Alunda, fel på bussen, så det var bara att kliva av och sätta sig på en fullsatt 811. Kom hem relativt snabbt. Idag har jag handlat och sen inte gjort något vettigt, så skönt.

Dagens mat

Frukost: Turkisk yoghurt och kaffe med grädde
Lunch: Broccoli och kasslergratäng
Middag: Tacos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar